ONLINE MARKETINGKANALEN

1. Creëren van een elektronische storefront: verschillende bedrijven hebben een homepage op internet opgezet. Deze homepages dienen als elektronische etalages. Ze bieden gebruikers een breed scala aan informatie over het bedrijf en zijn producten of diensten.

2. Forums, nieuwsgroepen en bulletins: een bedrijf kan deelnemen aan forums. Forums zijn de discussiegroepen die zich op commerciële onlinediensten bevinden. Ze kunnen een conferentieruimte exploiteren om in realtime te chatten of een bibliotheek. Op de homepage van een forum worden pictogrammen voor vergaderruimten, bibliotheken, nieuwsflitsen enz. Weergegeven. Internetgebruikers kunnen deelnemen aan nieuwsgroepen zonder zich daarop te abonneren. Bulletinboard-systemen zijn gespecialiseerde online services die zich richten op een specifiek onderwerp of groep

3. Advertenties online: Bedrijven kunnen advertenties plaatsen op commerciële onlinediensten.

4. Gebruik van e-mail: potentiële klanten en klanten kunnen worden aangemoedigd om vragen, suggesties en klachten te sturen via hun e-mailadres. Het bedrijf kan de namen van potentiële klanten en klanten verzamelen en informatie naar hun e-mailadres sturen.

influencer agency